...haNya iNsaN biaSa... meNcaRi erTi seTiaP kATa...
Blogger Widgets

Sunday, January 20, 2013

it is all about...

dah lama tak mengarut kat pokok beras niii... ntah rini tetiba jer rasa nak mengarut something...

maybe pada mulanya... I'm not really happy n want to be there... lagipun tu bukan pilihan pertama aku pun... n sedih juga ler bila dpt tau aku dpt UniMAP...  aku isi pilihan ke4 UniMAP niiii... tu pun sebab ayah aku nak sangat aku sambung belajar kat situ... n... sebab nak ambik hati ayah aku... aku pun isi ler UniMAP ni dalam senarai pilihan universiti...

now... dah 3 semester pun aku kan UniMAP niii... banyak pekara dah berlaku... dulu waktu aku dpt offer tuk wat degree kat WALES... aku memang happy sangat2... manakan tidak... it is like dream come true... tapi... bukan takdir aku untuk pergi ke sana... bnyk benda aku terpaksa korbankan... until now... kesedihan tu tetap ada... aku dah lepaskan peluang tu...  melihat orang2 yg aku sayang mengalirkan air mata kerana aku... aku tak sanggup lagi... biarlah aku yg merasai kesedihan itu seorg diri... ayah, mak, tok, wan, pak cik, pak dak n seluruh ahli keluarga... Along ucapkan jutaan terima kasih sgt2... daripada melihat org2 yg along sayang gadaikan tanah n jual harta benda... lebih baik Along sambung di sini saja... I Love u all... i happy to be in this FAMILY... biarlah Along jer yg tanggung sorg diri...

UniMAP... xpernah terlintas langsung dalam kamus hidup aku suatu masa dahulu... tapi sekarang... I'm proud to be there... byk benda aku dah lalui... byk kenangan manis n pahit yg aku rasa sepanjang 3 sem niii... a lot of things i learn there... aku juga dapat kawan2 yg selalu ada disisi... antara benda yg xkan aku leh lupakan... macam mana yie n din marah aku sebab xbgtau aku demam kat depa n bwakan mknan tuk aku...  Zaid also always be there to support me... maybe for other it is small matter... but me... i like that kind of FRIENDSHIP...

baru jer separuh perjalanan kat UniMAP niii... byk lagi cabaran akan dtg yg perlu aku lalui... n... i will try my best to get the better result... aku xkan mengaku kalah lgi... aku xkan lari dari masalah lagi... walaupun sukar mana pun... i must be strong... cause i have them... my FAMILY n FRIEND that always be there for me...

Thank You...



.

2 comments :