...haNya iNsaN biaSa... meNcaRi erTi seTiaP kATa...
Blogger Widgets

Friday, March 21, 2014

Majlis Anugerah gemilang Siswa UniMAP 2013

Alhamdulillah... bersyukur diatas rezeki yang dikurniakanNya kepada ku... sesuatu yang tidak pernah aku mimpikan... Anugerah ini sedikit sebanyak telah membuat aku semakin bersemangat untuk meneruskan pengajian aku ke peringkat yang lebih tinggi...


20 Mac 2014... antara detik yang tak dapat aku lupakan sepanjang pengajian peringkat Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) Kejuruteraan Elektronik di UniMAP ni... besar bagi aku dan keluarga penghargaan ini... supaya dengan penganugerahan ini, aku mampu untuk mendapatkan biasiswa dari pihak UniMAP untuk melanjutkan pengajian ke peringkat yang lebih tinggi... Insyallah dengan izinNya...


aku bersyukur dan agak gembira kerana aku antara insan dan pelajar yang terpilih untuk mendapat anugerah ini... Alhamdulillah... Anugerah Khas 'Anugerah Budi Gemilang (Kesukarelawan)"... itulah anugerah yang disampaikan oleh Dato NC kepadaku malam tu...  

Buah tangan malam anugerah tu... ^_^





No comments :

Post a Comment