...haNya iNsaN biaSa... meNcaRi erTi seTiaP kATa...
Blogger Widgets

Sunday, July 4, 2010

meLawaT keLuarGa aNgkaT...


ariNi g melawat keLuarga angkat lagi...
4/7/2o1o
dah hampir dua bulan xg melawat...
klli ni p 4 org jer...
~~ aku ~~ faiz ~~ hafiz ~~ fizRy ~~
cos yg lain still cumi sem...

keLuarGA angKat...
camne aku dapat keLuarga angkat yer...
beginiLah bermulanya ceRita si PenceRita...
kisah kami bermula...
apabila terjalinnya kerjasama antara 
~~ JMTi ~~ Rakan Muda Seberang Perai ~~
~~ KG Guar Tuan Syed ~~
ketika aku sem 4 ( oktober 2009)
pRogRam ni selama 4 ari 3 malam...
seramai 42 org pelajar teRliBat...

melawat tu selalu dah...
seigat aku ler...
ni kli ker 7 or 8 ler aku g melawat...
sebuk ckit...
jarang nak g melawat...
just kli ni jer masukan lam blog...
ni Ler kamoung anGkat aku...
Kampung Guar Tuan Syed
Penaga, Pulau Pinang...

my FamilY angkat... ( ayaH n Mak angkat)
yg len tu student JMTi...
BuKori, aKu, aYah, MaK, Wahida, Kak NAdia

No comments :

Post a Comment